Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Zamawiający informuje a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy podanych w związku z realizacją niniejszej umowy jest Muzeum im. Jacka Malczewskiego, z siedzibą Rynek 11, 26-600 Radom; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych;
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu realizacji niniejszej umowy, na podstawie dobrowolnej zgody wyrażonej przez Wykonawcę poprzez podpisanie niniejszej umowy;
3) Dane osobowe Wykonawcy mogą być przekazywane Województwu Mazowieckiemu z siedzibą w Warszawie w celach kontrolno-sprawozdawczych lub innym odbiorcom, gdy konieczność udostępnienia danych osobowych wynika z przepisów prawa, nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia;
5) Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania;
6) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
7) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem podpisania niniejszej umowy przez Zamawiającego i Wykonawca jest zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podpisania umowy z winy Wykonawcy;
8) Dane Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani też w formie profilowania.